BBM3410/18: Hidup Seorang Pelajar Akhir Tahun

Pada kali ini, saya suka untuk berkongsi dengan anda semua tentang kesulitan yang saya alami. Untuk makluman semua, Saya merupakan pelajar tahun akhir dan inshaAllah bakal bergraduat pada tahun hadapan. Alangkah bahagianya apabila membayangkan saat-saat manis mennggenggam segulung ijazah. Namun, bak kata pepatah bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. Kesusahan yang saya alami pada masa ini seakan-akan berada pada tahap klimaks sebuah cerita. Kesusahan yang saya alami ini juga sebenarnya disebabkan cabaran dan tanggungjawab yang berani  saya pegang. Apakah cabaran yang dan tanggungjawab tersebut?

Nantikan..

Sekian dan terima kasih kerana membaca..

Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18 Buat Kelendar Menggunakan Photoshop

BBM3410/18 Sukan Interskuad