BBM3410/18 Kesayangan Awan

Assalamualaikum dan hai semuanya..


Pada hari ini Awan nak koangsi sikit rahsia dengan anda semua pembaca setia blog Awan ni.. Cehh.. haha.. Sebenarnyakan, Selain keluarga tersayang, Awan ada seorang lagi kesayangan ni. Haaaa.. Awan dah ada Awek. Kepada yang tak faham lagi awek tu apa, awek dalam bahasa Jerman tu Girlfriend. Kepada pembaca-pembaca setia blog Awan. Wakakaka.. Melepaslah Korang. Mesti ramai yang tertanya-tanya kan kenapa nak heboh-heboh pasal kesayangan semua ni. korang relaks la. Awan nak kongsi kebaikan ada awek ni.
 
Sebelum tu, Selain dia ni manis awek Awan ni ada banyak ciri yang buatkan Awan suka dengan dia. Nak bagtau jugalah yang test Awan ni tinggi juga tau. Dia seorang yang baik, memahami, pendiam dan dia serang pelatih SUKSIS juga tau. Ok-ok, Awan tau yang korang dah mula menyampah kan.. haha
 
Awan nak kongsi pasal kebaikan ada teman istimewa ni. Korang semua akan dapat belajar untuk pandai membahagikan masa. Bila ada awek ni Awan kenalah pandai bagi-bagi masa. Masa untuk belajar, untuk SUKSIS, untuk sukan, untuk tanggungjawab dan banyak lagi. Selain tu, korang juga akan belajar untuk menghargai seseorang. Bila kita dah ada hubungan ni kena pandailah jaga hubungan, salah satu caranya hargai pasangan anda dan terima baik buruknya. Untuk kali ni, tu je lah Awan nak kongsi..
 
Awan ada kongsi juga gambar kesayangan Awan ni.

 
Sekian dan terima kasih kerana membaca

Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18 Buat Kelendar Menggunakan Photoshop

BBM3410/18 Sukan Interskuad